måndag, november 24, 2008

AKTA så att du inte tappar bort tiden

Håltimme i skolan = Not okay.
So. Freakingly. Boring!

När jag kommer hem ska jag fotografera de sidor jag gjort i min Wreck This Journal och lägga upp dem här på bloggen. För jag känner att jag är redo att dela med mig. ;p

WRECK THIS JOURNAL!!!

Och sen bara alltså, jag hällde färg i min bok och sen stängde jag den och då torkade det fast så att när jag försökte öppna sidorna så kletade de ihop och gick sönder!!!!!! så jag bara NEEEJJJ och var tvungen att göra om allt. sen bara säger bratel "men det är ju meningen att du ska ta sönder den??" och jag liksom bara ähhhhhhhh inte! den behöver ju inte vara helt wasted and trasig bara för att man ska WRECKA den. SHIT alltså. x)
den ska vara wrecked, inte trasissssggggg. puckkkkko.
jag är arg på att den är trasig men förhopopningsvis har det torkat när jag kommer hem. 
NU HAR JAG ENGELSKA B, vi ses.

LSSSSIE

Inga kommentarer: