måndag, oktober 13, 2008

Skulle du vilja vara en glimrande sten? :(

Ok, idag fick jag G på mitt Engelskaprov.
Jag har ALDRIG fått G på ett engelskaprov. NÅGONSIN.
Även när jag inte har pluggat ett smack! (som jag inte gjorde till det här provet)
det är helt sinnessjukt. :D


JAG SÅG BENNY AND JOON IDAG. Jag ÄLSKAR den filmen.
Helt underbar. Jag avgudar slutet.
Trots filmens smärre tekniska bristfälligheter är storyn helt groundbreaking.
Slutet är så man dör.
Det är liksom en....... kram.
Aldrig någonsin tidigare har jag önskat mig en kram så mycket, som när jag såg DEN kramen.
en kram.
........ en kram.

(Igår kom jag på att det är något som fattas. Jag gick ut genom dörren från mitt rum. Jag stannade upp. Bara för en sekund. och sade högt: "det fattas något". DET är precis det jag sökt efter hela den här tiden. I flera månader har jag gått runt och sökt svaret på en fråga jag inte har. Nu har jag svaret. Och svaret är att något fattas. Varför kom jag inte på det tidigare? Nu är däremot frågan: vad det är som fattas...?)

Inga kommentarer: