onsdag, oktober 08, 2008

Jag fick G på mitt Mediekunskapsprov.
G var 50 % dvs, 40 poäng. (MAX = 80 poäng)
Jag fick 42 poäng. Hehe.

Det går 22 personer i våran klass och 3 personer fick VG, 7 personer fick G, resten fick IG (12 personer).
BRA DET GÅR FÖR OSS!
Antingen så är vi allmänt dåliga eller så är det lärarens fel.

Har prov i Svenska B på fredag.


Skolan suger. Jag är sååååå trött på skolan. Men jag sköter mig för jag har faktiskt jättelite frånvaro. I alla fall i jämförelse till förra året, då jag var borta säkert en dag i veckan. Nu har jag helt felfria och gröna veckor hela tiden. Förutom ibland när jag skolkar ifrån mediekunskapen för att den är så förbannat jäkla TRÅKIG. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAha aw, orättvist. Vi hade rolig mediekunskap..

ghost sa...

hahhahha. mediekunskap alltså x)