lördag, oktober 18, 2008

Idag har varit en alldeles förträffligt dålig dag.
Jag har gråtit och varit uppgivenheten själv, om vartannat.
Skola = KAOS

Jag läste någonstans att om man är ledsen, ska man skriva en lista på saker som man gillar eller blir glad av.
Därför ska jag göra det.

Saker som Lise tycker om:
  • Läsa böcker (och inse hur mycket man längtar bort)
  • Komma på en alldeles underbart bra idé till ett fotografi
  • Lyssna på mysig musik och fyllas av den ända ut i fingertopparna
  • conor oberst
  • trampa på nertrampad snö
  • ha laptopen i sängen
  • delicatobollar
  • elefantsnören <3
  • måla med vattenfärger, så att pappret blir alldeles buckligt
  • lägga alla saker i fina mönster (tex. på rad eller i en fyrtkant)
  • nu kommer jag inte på något mer, för nu vill jag sova
  • jo, förresten.
  • när man ligger bredvid någon man tycker om och halvsover lite lätt, och vet att man ha...
  • nej, sluta! jag vill inte minnas detta något mer. nu gör jag mig själv mer ledsen

ha ha, jag skriver i punktform. lolol...

okej några fler, då.

  • att jag kommer att få flytta hemifrån någon gång!
  • dexter
  • twilight-böckerna (bella och edward!!!)
  • biblioteket
  • när ens dvd-filmer ligger i en jättestor trave. (fungerar även på böcker)
  • TRAVAR (den får ha en egen)
  • pappersfotografier (duvet såna som man har i fotoalbum)
  • filmaffischer
  • GLASS


okej, godnatt nu. :)

Inga kommentarer: