lördag, april 26, 2008

Jesus christ, that's a pretty face

Jag känner mig smått instabil, emotionellt sett. Det går inte alls ihop; jag har ju redan haft min mens. Haha.

Nu har jag ätit mysig frukost, lyssnat på mysig musik, gråtit och skrattat. Allt inom loppet av VaknaUppTiden och Nu! :)

För i helvete. Haha.
Jag är så sjukt kräsen. Jag vill ha en person skitmycket, men sen gör jag inget åt det, för att jag får för mig att jag inte gillar något på den. Som att den är för smal, eller liknande. Eller för kort. Eller... sådär. Men det borde ju inte hindra mig; jag känner ju redan personen sedan två år tillbaka. Jag vet ju nästan redan allt om personen. (tänk om jag råkade avslöja mig nu?!?!)
Som förut när jag gillade en viss person skitmycket, och sen såg jag den äta chips. Jag blev så äcklad att jag inte kunde prata med den på flera veckor. Haha. För det typ kluckade nere i halsen på den, när den svalde. Haha. Jag vet att jag inte är perfekt själv, men det betyder ju inte att den man tycker om måste vara det. Lol. Hur som helst, så måste jag nog komma över mitt obehag för människor (och deras sätt att vara) om någonting alls ska komma någon vart. Haha.

Igår var mina vänner här litegrann och spelade lite spel. Jag blev än bättre på Guitar Hero. Det känns bra. ;)
Först kom Olle och Maciek, sedan kom Victor. Efter det var det Niclas, Emma, Daniel och Karin tur att komma. Victor och Maciek gick sedan mot centrum för att hämta upp Linus. Det var de. Mys var det i alla fall. Haha.

Take me to the place where you go.

FAN jag tror att jag behöver dig.

Inga kommentarer: