fredag, april 25, 2008

I walk beside you

Nu var det ett tag sen jag skrev - igen. Haha jag märker att jag börjar bli sämre på det här. Men som alltid har jag haft en del för mig, som jag nu bara måste skriva om! x)

Hur som helst så hade vi en alldeles för trevlig kväll fredagen den artonde april. ;p
Vi var nämligen ute i skogen och grillade.
Kvällen började med att jag och Victor gick till ICA och köpte korv och mashmallows och så vidare. Lite senare begav jag mig mot stationen för att möta upp de andra. Vi gick till barockparken och sedan vidare in i skogen. Haha, vi hittade inte den tänkta eldstaden så vi letade upp en annan. Vi hittade en längre in i skogen som var alldeles utmärkt. Haha. Vi grillade och sjöng och pratade. Riktigt trevligt. (Det var jag, Amne, Linus, Carro, Emma, Gustaf, Niclas, Victor, Olle, Maciek, Johan och Hannes)

På söndagen efter det så var jag, Emma, Victor och Gustaf nere på ängen och grillade lite korv och åt godis ett tag på dagen. Det var skitmysigt. Sedan gick jag hem i solnedgången! :)

I onsdags hade vi Z-dag, vilket alltid är väldigt trevligt. Jag och några till bestämde oss för att spela lite TV-spel hos Daniel. Jag begav mig ner mot stationen till fots, för att där möta Maciek och Linus. Emma kom sedan efter ett tag. Vi gick till Daniel, där också Olle var. Därifrån gick vi till Runby Skola och hälsade på min och Emmas gamla mentor. Sedan satte vi oss i gräset utanför skolan och spelade Gameboy Color och DS. träflans. Därifrån gick vi till hemköp och alla köpte varsin glass. Vi begav oss sedan mot Daniels hem igen. Där spelade vi först Tekken och sedan en hel del Guitar Hero. Vi bestämde oss för att vi var hungriga och därför att också äta mat, så vi gick mot stationen och kom på att bussen inte gick förrän om en halvtimme. Så vi begav oss mot Burger King till fots. Vi hälsade på Niclas, som arbetade den här dagen. Vi var där ett par timmar och sedan begav sig alla hemåt. Dvs alla gick åt ett håll och jag åt ett annat. Det blev ganska mycket gång den dagen, då det är ganska långt mellan alla de nämnda platserna. x)

Förra fredagen klippte jag även mitt hår. Helt själv till och med!
Jag blev extremt onöjd med det, eftersom att det blev väldigt snett (det är svårt att klippa sig själv). Men nu är jag däremot väldigt nöjd med det, för den här frisyren som jag fixade på mig själv passar mig mycket bättre. Mitt hår har dessutom en rätt fin färg nu till skillnad från förut. Så allt är bättre. Haha. :D

Och som vanligt har jag en ny liten CRUSH. haha. Jävla mig alltså. Så jävla typiskt. XD

Inga kommentarer: