onsdag, april 02, 2008

the desert - so dry and lonely

You're so nice and you're so smart. You're such a good friend, I have to break your heart.
I tell you that I love you then I'll tear your world apart. Just pretend I didn't tear your world apart.

(My finger is on the trigger, ready to pull it off)


Jag tror att du har brist på social kompetens, då du måste vara full för att kunna uttrycka känslor. Inte ens då klarar du det bra. Och jag fortsätter att försöka nå dig, men varje gång du ser mig springer du nästan förbi. Jag vill bara sjunka genom golvet.
Bara för att jag inte säger något, så betyder det inte att jag inte tycker om dig.

Men för all del.

And besides, you're probably holding hands with some skinny, pretty girl that likes to talk about bands. (I am just a huge manatee, oh)

Jag försöker bara säga att jag saknar dig något otroligt... enormt stort.

Jag har problem med att andas. Kanske för att tårarna döljer sig bakom ögonen. Eller bara på grund av krampen i magen.

Pusssss.~

Inga kommentarer: