onsdag, april 02, 2008

darkness imprisoning me

you were on my mind at least nine tenths of yesterday
it seemed as if perhaps I'd gone insane
what is it about you that has commandeered my brain?

i pretend i die in a plane crash, shabooom



Promenad på motorvägen är alltid nice. Jao.


Sen är jag lite irriterad på människor. Man vill typ umgås med folk, men nej. Tydligen inte. Man måste ha bestämt fyra veckor i förväg för att det ska kunna gå att ens prata med den. Skriva in i almanackan: "kl 14.00-14.15 - prata med [insert name] om fotboll och enhörningar"
Sen är jag irriterad på folk som man smsar, som skriver massa äckliga följdfrågor, så att man måste skicka fem miljarder sms för att bara säga en grej. Det är liksom dyyyyrt. Det är okej om man har tre (alltså duvet bolaget som man ringer med. -.-) dock. Såna folk kan ställa hur många följdfrågor som helst. Men inte såna som det kostar fucking kronan att skicka till. Det är dyyyyrt. dyrt dyrt dyrt dyrt forever. jag har noll kronor kvar nu bara för att folk inte förstååååår att dom ska svara med ETT sms. bajs på alla. bajspå mig.

åååååååhhhhhhhhhh jag är irriterad på FOLK. är jag srkämmande på nåt sätt eeellerrrr? måste det vara fem personer TILL för att man ska vara med mig? om jag är själv då? då blir man tydligen skräckslagen och det går inte alls för sig. alla kan dööööö. jag med förresten.

skiiit.

Inga kommentarer: