lördag, mars 08, 2008

you can't fight the tears that aint coming

yeah you bleed just to know you're alive


Haha, nu är det återigen länge sen jag skrev sist. lewllll...
Idag fyller min morfar och Pétur år. och Rosita. haha. och det är kvinnodagen. walala.
Jag åkte ju båt förut. Det var trevligt, jag köpte lakrits och click och choklad. mummmms. click är massa bästa godiset. ahhhah.

jag drömde inatt att jag stod vid ett tågspår. och tågen åkte förbi så snabbt att bomarna inte ens hann åka ner. fast dom försökte inte ens, för nån hade stängt av dom.
det var två spår bredvid varandra, och mellan där som det inte är något, så åkte det förbi bilar med husvagnar. och när tågen åkte förbi så dundrade det en massa och bilarna med husvagnarna var helt oberörda. det fanns massa busshållplatser runt omkring. och olivers storebror var typ där och han ba shit shit gå inte nära... och sen sprang jag över spåret till en busshållplats och så stod det bara "111111111" överallt förutom där det stod "jonatanjonatanjonatanjonatan toratan moratan" osv med en massa rim, så jag tog med mig toratan till jonatan och slog in det i en present och så sa jag till honom när jag kom tillbaka "här! jag tog med en present till dig!" och så öppnade han och så gillade han inte toratan. han gillade mer jonatan. huhu... sen minns jag inget mer tror jag.

igår bakade jag kakor. mums. :O
det var cookies. så dom såg ut som riktiga kakor. wie jag är duktig. :''''''*

jag är rastlöööösssss men jag orkar inte göra något ändå... så jag går omkring i huset och bara går där utan att göra något och utan att vilja göra något...... om det makes sense så...




dadadndndnandannda here i am!!!!!!
and you dunno wheeeeeeeere



shine shine shine shine shine shine shine
LIKE IT SHINES ON ME

Inga kommentarer: