onsdag, mars 19, 2008

We sure are cute for two ugly people

Idag bakar jag kakor. På söndag ska jag nämligen på knytkalas hos Bibbi och Malin , för Bibbi fyller år! Roligt roligt. Dock blev kakorna inte lika bra den här gången. De blev alldeles för kladdiga och formlösa. Förra gången blev de mycket bättre (se bilden).

Imorgon ska jag köpa födelsedagspresent till henne, men även till Malin, för hon ska få en bebis! Det måste nog vara både tidlöst och könlöst.
Även fast man vill tro att det inte finns någon uppdelning mellan kvinnor och män, så kan jag nog inte köpa en rosa grej ändå. Tänk om det skulle bli en pojke. Man sätter inte på något rosa på en pojke, så är det bara. Det tycker jag är tråkigt, för alla vet ju att rosa är en jättebra färg. Och även pojkar borde få ta del av färgen. :D

Jag funderar på att åka till London i sommar. Till det skulle jag behöva ungefär 7000 kr, tror jag (eller mer förstås, beroende på hur mycket jag vill handla och sånt). Pengar som jag inte har. Därför har jag nu sökt jobb på MAX. Vi får hoppas att jag har tur och får jobbet också.
Jag tror att jag kan få ihop max 3000 fram till juni, DÄRFÖR behöver jag ett jobb.
Nu vet du det. ;p

Hej hopp hemlis.

Inga kommentarer: