söndag, mars 23, 2008

DADIDAD

Tag de 15 första kill-kontakterna i din mobil
(jag hoppar över lite onödiga personer nu, ok?)

1. CIP VICTOR
2. daniel bratel
3. DANNI BROBÄCK
4. gustaf
5. GUSTAV
6. hannes
7. JOHAN
8. linus
9. LISE RUST
10. niclas
11. OLIVER
12. olle
13. SEBBE
14. kit
15. den andra sebbe

Har du pussat nummer 7?
ne

Känner du nummer 4?
ja

Bästa minne med nummer 9?
majseeeeeeeeeeeeen han e så charmig den där pojken speciellt hans kripp

Skulle du kunna ge nr 12 en kram?
haha aa ok

När ska du träffa nummer 14?
vet inte jag saknar honom -.-

Hur är vänskapen mellan nummer 6 & 7?
de är kusiner, så...

Är nummer 5 söt?
jarå

Första intrycket av nummer 10?
haha. att han var läskig.

Hur länge har du känt nummer 12?
sedan gymnasiet

Hur träffade du nummer 3?
vi bestämde att vi skulle träffas haha och så gjorde vi det -.-

Har du träffat nummer 6 senaste månaden?
jaa

Har du varit i nummer 14:s hus?
haha nej men han varit i mitt o.O

När träffade du nummer 15 senast?
väldigt länge sedan

Är du vän med nummer 11?
jaaaa hahaha

Har du gått på bio med nummer 15?
nej inte precis

Vad vill du helst se nummer 9 göra?
hahhahaha :D

Vad pratar du och nummer 10 om oftast?
oj jag vet inte. coola grejer kanske.

Har du och nr 3 haft ett förhållande?
hahahha ok

Vem gillar bullar mest?
Probably bullmonstret. :)

Har du velat slå nummer 8 i ansiktet?
haha nej

Hur träffade du nummer 11?
jaa victor kände honom och pratade om honom hela tiden så då ba amen jag måste träffa den här duden och därifrån var det haha

Vad har nummer 2 för favvo-mat?
rabarberkebab extra extra!! och lise säger tacos men jag vet inte säkert! :D

Vem här är roligast?
hahahha många är roliga. fast krippen är rolig. och sälen. hahaha. sälen.

Vem är tystast ?
kanske... vene. lool.

Hur träffade du nummer 1?
i skolan :p

Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 14?
dött kanske. haha nej jag vene. probably inte varit som jag är nu. xD

Vad skulle du göra om nummer 15 började dejta dig?
haha nej. :p jag tror att han är gay.

Vad händer när nr 9 klår upp dig?
haha jag vet inte kanske att jag får majs rinnandes ut ur ögonen och sånt! vem vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha jag dör lite nu xD