tisdag, februari 19, 2008

#98

Sju saker du har på dig:
1. Tintin T-shirt
2. Svarta hello kitty pyjamasbyxor
3. öhm... vit hårtoffs
4. randiga trosor
5. svart bh
6. kommer inte på någt mer
7. kommer ite på något mer

Sex saker du gjort idag:
1. vaknat
2. tittat på Marie Antoinette
3. Tittat på Cloverfield
4. Snorat (förkyld dåva, så du inte tror något)
5. Bakat pepparkakor
6. Druckit alvedon i flytande form

Fem favoritprylar:
1. Min kära laptop
2. Mina Harry Potter böcker <3
3. Min säng den är love
4. Mina älskade Bright Eyes-skivor
5. öööhm... Mitt äppelhalsband det är fint liksom :)

Fyra spännande frågor:
1. Hur mår du? SKIIIT. Jag är förkyld som fan, så det rinner från varenda jävla utgång jag har... Och andra diverse grejer gör att jag är emotionellt instabil just nu haha
2. Varför grät du senast? Haha, för att jag är förkyld. Det bara kommer. Sen grät jag lite innan för att jag tittade på en film som var rätt hemsk.
3. Hur ofta byter du strumpor? varje dag hahah ööhh?
4. Vad lyssnar du på just nu? Inget... kanske tvn.

Tre val:
Svart eller vitt: svartttttt.
Sommar eller vinter: Sommmmmar.
Kaka eller godis: Kaaaka. Men ska jag säga.. det är gott med kaka (dvs tårta) med typ godis på det är gott. men bara om godisarna är goda. fast godis är också gott. men kaka är gott. godare. ah jag vet ite. hahaha.

Två hälsningar:
1. Jag fattar inte!!!!!!!!!
2. Jhaaaaaaaaaa nu fattar jag. amen... jag säger... MICHAEL CERA: HI I LOVE YOU :D

En sann vän:
1. ÅH jag vet inteeeeeeeeeeeeeeee.

Inga kommentarer: