tisdag, januari 08, 2008

Feel good revolution

Ah. Idag var jag hos läkaren på grund av min återkommande migrän (eller vad det är, det är i alla fall extrem huvudvärk som ger mig yrsel och grejer). Han sa att inte kan man gå till läkaren på grund av huvudvärk! Sedan rusade han därifrån för att han tydligen hade andra viktigare patienter. Det kändes väl.
Idag var jag även hos tandläkaren. Jag skulle beställa en tid, men de sa att de kunde snabbkolla på direkten. De hittade var jag hade ont (för jag har nämligen haft tandvärk ett tag. De senaste två nätterna har jag inte kunnat sova heller för det.).
De sa att det inte var tillräckligt allvarligt för att de skulle kunna göra något åt saken. Woho. Det känns faktiskt riktigt nice med tandvärk. Nästan rätt skönt. Det är därför jag går till tandläkaren för att de ska hjälpa mig. :)

Idag såg jag Atonement (Försoning på svenska, filmen alltså). Den var... vet inte. Not as expected. Den har inte ens haft biopremiär än. Det var tydligen rätt omoraliskt gjort av mig. Jag ber om ursäkt.

Jag kanke ska be om ursäkt för min blotta existens när jag ändå håller på.
(Tack, jag vet.)

Inga kommentarer: