söndag, december 09, 2007

When panic grips your body

I fredags var NT-showen. Den var nog ganska bra måste jag säga. Hehu. :D
Även om den var en evighet av Parlamentet-skämt och ordvitsar.
De spelade bra också, så det kompenserade rätt bra.

Nu har jag fixat V for Vendetta och American Pie: Band Camp på datorn också.
De ska jag se, så fort jag blir klar med min dumma uppsats om rädsla.
Den är komplett värdelös, från alla håll. Jag visade en del ur den för Olle, som sa att det lät som ett utdrag ur en vetenskapsbok (eller ja, kopierat från en faktatext. Det är väl ungefär samma sak). Vem fan vill låta som en vetenskapsbok? Så jag måste förmodligen skriva om allt nu.

Jag är hungrig också. (jag har typ ett hål i magen. magsyran äter upp mig inifrån haha)

I fredags så... hände det också lite skumma grejer. Bland annat a confession. Typ omigod. Vad ska jag göra? Hur som helst, så får det väl gå som det går. Jag säger ingenting, så har jag ingenting sagt. :)

Igår var jag hemma hela dagen och gjorde ingenting. Jo, jag tjockade som fan. Jag åt potatis och kött till middag. Jag drack en halvliter Trocadero. Jag åt en kokosboll. Jag åt choklad. Jag åt chips. Ja, fyfan. Jävla tjockis jag är alltså :D
Jag vaknade kl fem på kvällen. Det var jobbigt, det också. Sedan såg jag Saw III, men det var lite för äcklig så ajg slutade titta, men sen tittade jag igen på slutet. Alla dog, typ. Haha. Efter det såg jag Hannibal rising: ondskan vaknar. Även den väldigt äcklig. :D
Vid ett tillfälle till exempel, så binder Hannibal fast en man vid ett träd med ett rep. Repet fäster han i en häst. Sedan går han iväg med hästen så att den drar åt repet. Mannen börjar kvävas en massa, och när mannen håller på att dö, så säger han det Hannibal vill veta, för att han tror att han kommer att skonas. Hannibal ler och klappar på hästen som för att få den att gå. Då dras repet åt så hårt att mannen mosas och huvudet lossnar från kroppen och flyger iväg. Hannibal får ett stänk av blod i ansiktet. Därefter tar han kroppen och grillar den och äter upp den. :p
Mwaha.


Nu ska jag fortsätta på min uppsats, sedan ska jag gå och titta på mina två bra nya filmer. :D

PS. I love you. (even in the blinding rain)

Inga kommentarer: