tisdag, december 18, 2007

tralala

'och så orkar jag inte crusha - igen. orkar inte.
det är ju inte en crush egentligen, det är bara... inbillning. dålig inbillning. inbillning som aldrig kommer leda till något annat än att jag hatar mig själv lite mer. orkar inte.


:)


jag förlorar orken. till allt. orkar inte gå upp på morgonen. försov mig idag - igen. jag har ont i huvudet. igen.
jag vill inte besöka läkare. jag hatar läkare. så jag får gå runt med huvudvärk för alltid.
jag har säkert nån allvarlig, ingrodd cancer i hjärnbarken som infekterar hjärnsubstansen till att den blir grön. då dör jag. när den blir grön alltså.


jag måste skriva på min novell. ska vara klar med utkast till imorgon. och jag är SÅ inte klar. jag har inte ens börjat. jag har inte ens någon idé på en story.

jag är trött. och gnäller hela tiden. och startar varje mening med jag.
självupptagen, japp... och gnällig. gnäggig.

ondlak.

det är så jävla tråkigt hemma och jag blir rastlös så fort jag kliver in genom dörren. jag vill ha något att göra. eller någon att umgås med. men jag har ingen som jag kan umgås med, bara sådär, när som helst det behagar. så jag sitter hemma. och plågas av mig själv. och sitter vid datorn typ från dagen till kvällen för jag orkar typ inte göra något annat. det är enda stället där jag kan vara utan att tänka så mycket att jag mår illa. vid datorn blir man halvt om halvt hjärndöd vilket passar mig utmärkt i dessa superba tider. jag orkar inte. jag vill ha ett jobb, eller något. eller nej, jag vill lära mig spela!!! gitarr typ. eller bas. vafan. GE MIG NÅGOT ATT LEVA FÖR!!! nej, jag menar. låt mig finna det jag letar efter. minns vad det är. jag har tappat bort mig själv.

jag har ont i magen av hunger. magsyran äter upp mig inifrån. PRECIS som vanligt. Jag är förvånad att jag inte är smal när jag inte äter något, vad fan. Men det är väl för att jag inte rör mig. alls. jag måste börja motionera. eller något. simma typ. men jag hatar vatten. fast simma låter fan bra. det låter inte jobbigt alls. MEN VATTNET. jag får ångest.

Jag fungerar inte längre.
jag går på rutin.
Jag. orkar. fan. inte. mer.
När jag kommer hem ska jag läsa Harry Potter tills jag måste gå och lägga mig. Fast FÖRST ska jag skriva utkastet till min novell. SEDAN HARRY POTTER. Ingen dator. Om jag klarar det så är jag jättebra. Vad ni än säger. Vad Jag än säger.

jag pratar med kit nu. han väcker onda demoner inom mig. det låter väl roligt? i alla fall de onda horny-demonerna. lol. jag hatar det här.

hejdå nu.

Inga kommentarer: