tisdag, december 11, 2007

There is only one thing

Idag mår jag så jävla pissigt så det är inte ens klokt. Det känns som att en säl bosatt sig i mina lungor och skriker där inne för att få komma ut, att en elefant satt sig på mitt huvud och säger att, nää, jag vill inte komma ner härifrån, att en gorilla biter mig i knävecken för var steg jag tar. Jag mår så jävla illa, och jag har så jäkla ont i huvudet. Nu är jag barnslig igen och tänker att "fyfan det är typ såhär det är att dööö" och jag blir så frustrerad på mig sjääälvvvvv. :D


Idag hade jag Medieproduktion i tre timmar på morgonen. Det var riktigt trevligt. Jag gjorde julkort. Det var ganska kul. :D Först gjorde jag klart själva julkortet, sedan skrev jag ut på vanligt papper för att kolla att det blev rätt. Sedan skrev jag ut på hårt papper. Man skulle ta linjal typ och skära ut från pappret och grejer. Fewt nawjs. x) Jag gjorde tre stycken. Det är skitsvårt att skära med skalpell kan jag säga. :p Tur är väl i alla fall att jag inte skar mig. x)

Efter Medieproduktionen i tre timmar på morgonen så hände lite grejer, bland annat så blev jag skitsur på en viss liten flicka. Haha. Jag blir så jääävla irriterad på henne och jag FÖRSTÅR inte varför hon är med mig om jag är så jävlaa irriterande... -.-
Sedan hittade jag Johan och åkte hem. För jag hade så jävla ont i huvudet. Även fast det kanske inte märktes så hade jag det faktiskt och jag kan kanske inte stå ut. Vid busshållsplatsen så såg vi massa folk vi kände igen.
Olle tyyyyp tog tåååget idag. HEHU. buuusigt.


Jag skulle till olivers skola på håltimmen fast jag sket i det för oliver var så jävla rövig. och jag kanske kunde ha träffat sebastian istället fast då hade JAG varit rövig istället så jag sket i det också. Så jag dissade olivers skola och gick hem och sov fram tills klockan sex. (tolv till sex)

Just nu är jag så jääääävla seg i heeela jävla huvudet och FYFAN jag vill typ DÖ för att slippa det här jävla helvetes ashuvudet. Jag var på sigma och pantade burkar. Woho.

Imorgon ska jag på stan med Amneeeee. Jag ska köpa julklappar. Jag vet inte vad jag ska köööpa. :(:(:(:(:(:(:( SUUUCK.
eller jo kanske.

Mamma: nå bakplåtspappersgrej som hon ville ha
pappa: vet ej
bror 1: vet ej
bror 2: vet ej

haha jag är så personlig. Jag kan typ dö.
Det är säkert därför som jag har så jävla svårt för människor. För i grund och botten HATAR jag människor. Fyfan. Jag är så dååååålig. Det där är ju liksom för fan min familj. Fan vad sämst jag äääääär. Seriöst. O.O


OCH JAG BLIR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA IRRITERAD PÅ MIN MAMMA FÖR HON PRATAR I TELEFON TYP TJUGOFJÄRDE I SJUNDE OCH JAHA SEN BLIR HON ARG PÅ MIG NÄR JAG FÖRSÖKER SÄGA NÅGOT. hon svarar: "måste du alltid säga allt när jag pratar i telefon?!" NÄR FAN SKA JAG ANNARS SÄGA DET. DU PRATAR JU FÖR FAN JÄMT I TELEFON.

Jag är ganska arg idag som man kanske kan märka. :)
Fast bara lagom arg... Så jag är fortfarande kissable. ^^

Inga kommentarer: