måndag, december 17, 2007

Fish on

Du är satsen din mamma borde svalt. pyss. :)


Idag är jag hemma och är sjuk.
Fick precis reda på att min förra granne för 7 år sen ska komma hit på julafton. Haha.

Jag är frustrerad. <3 :) Haha. Så jävla pinsamt men så jävla rätt i tiden. Finn någon, för faen. Haha.

Vaknade ett.
Låg uppe till två på natten, typ, för att jag smsade med Gustav.
Vi pratade om tårtsex mest. :)
Fast det lär ju vara rätt kallt, så kanske inte. :D
Dock kinda hawt.
Och pratade vi om hur man känns sen.
och att det lär vara rätt sjukt att fråga någon det. För då är det som att man stöter på den. Fastän man kanske inte ens gör det. (y) x)
Gustav tyckte det i alla fall.



FRUSTRATION :D


Nu lyssnar jag på massa japansk musik igen. Hehe. Det var ett tag sedan. xx Eller i alla fall den här sortens japansk musik. Brukar för det mesta lyssna på elektronisk pop och sånt. haha.

Jag känner mig så jävla jobbig. Som att jag är typ på! Det känns jättedrygt måste jag medge.
Jag vill vara som vaaanligt igen. Jag kanske borde typ avskärma mig från människor när jag är såhär dryg. :O

Måste dock fråga... HUR KÄNNS JAG?


mhm. pusselipuss nu.

Inga kommentarer: