fredag, november 30, 2007

call me if you're on your own

nu har jag kommit hem från ännu en arbetssam dag i skolan. Jag började 10.25 med dagens första lektion, som var idrott. Vi spelade bowling. Jag vann. Jag vann stort och jag vann mest av alla. Wiho. xD Jag är skitbra. I mean... Seriously. x) Vid ett tillfälle gjorde jag tre strike-ar på radeen! Jag är så himla bra, alltså. :D
Till lunch var det kebab. Så himla najs. De serverar någon typ av pitabröd till det, som är så himla gott. Jag typ tjockade rejält idag, så jag blev verkligen asigt mätt. Det har jag inte blivit på jättelänge i skolan. Åtminstone inte den här veckan, då jag i princip inte ätit ett dugg till lunch. :p

Sedan hade vi massa knas-tråk lektioner. :D

Igår var jag på Olivers skola med Olle, för att titta på honom när han uppträdde.
Oliver blev väldigt förvånad när han såg mig måste jag säga. Det syntes verkligen. När han kommit över den smärre chocken så började han ignorera mig istället. Det var ju verkligen trevligt och sådär, så jag och Olle gick iväg litegrann. Men sedan åkte vi faktiskt hem.

Jag åkte dock tillbaka till Sollentuna, till Olivers skola, eftersom Oliver skulle spela igen kl 5.
Sedan hängde jag kvar där ett tag. De (Oliver och några i hans klass) var sån här informationspanel (det var nämligen öppet hus, därav uppträdandet), så jag satt där ett tag. men i brist på nior som skulle komma och fråga dem saker, så började de spela en massa gitarr och grejer. Jag pratade litegrann med en i Olivers klass vid namn Sebbe. Vi pratade om J-rock och sådana grejer. Han var väldigt trevlig och väldigt charmig. Han hade liksom tandställning. Jag är lite svag för tandställning, måste jag erkänna. :p

Sen vid typ halv åtta, så skulle jag ta tåget, fast det missade jag pga Max, faktiskt!! x) Jag kom inte ens ut genom dörren heller. Så de skrattade lite åt mig. Rawr. :'p
Oliver gick ju heeem till sig, så jag typ stod där med alla Olivers kompisar på stationen och det var lite awkward måste jag säga. De var väldigt busiga, typ dansade omkring och såna grejer. Alltså, det var inte det som var awkward. Det var att jag inte kände dem som var det. För det vart lite pinsam tystnad inom mig eller hur jag ska säga. Mwaha.

Jag kom fram till att SFG (Sollentuna Fria Gymnasium) är ungefär som Uppcon. Så att gå där är lite som Uppcon VARJE dag. Det kan ju verka lite drygt kanske, men samtidigt så låter det väldigt kul faktiskt och jag vet inte om jag ångrar mig lite, för att jag inte valde det istället, eller om jag inte gör det. För jag vet inte om jag skulle trivas på SFG, eftersom att jag är lite blyg av mig. Lite stel och fastfrusen sådär. Inte alls som dem, det vill säga.
Jag saknar det där mysiga som är på uppcon, och idag i skolan så kändes det väldigt matt och tråkigt. Inte alls lika färgstarkt som sfg. Blä för en tråkig skola. :p


Nu är jag sugen på muffins och typ jag vet inte. Tjockismat. Hihi. :D

Nu pratar jag med Olle och Lise på MSN. Olle verkar lite förvirrad. :D
p0ss på typ allt idag. mwahahah <3333

Snart kommer THE SWEET DOWNFALL. Känner det på mig. Puss på mig. För jag är så himla bra. Du kan inte motstå mig, jag vet att det är så. ;D

Inga kommentarer: