måndag, juli 23, 2007

We also like it

I fredags var jag på releasefesten till Harry Potter and the Deathly Hallows på SF-bok.
Det var tufft.
Min bror och jag träffade Oliver och hans bror på pressbyrån.
Vi köade väldigt länge. Sedan åtta ungefär till cirka halv två på natten
I början var det ganska tråkigt, så jag blev lite rastlös. Fast sen blev det kuligare. ;p
Efter ett tag kom deras föräldrar, och sen även mina. Höhö. xp
Vi var inte dom allra första som fick boken, men vi var inte heller så värst sena!
Säkert bland dom hundra första. ;p

Såhär tuff var jag när jag precis fått boken:

:D

Jag kom hem igen, glad för att ha boken men trött som satan, ungefär vid tre på natten.
Jag hade planerat att stanna uppe och läsa hela natten, men jag däckade typ direkt när jag kom hem. Hahaha. Sen sov jag hela dagen efter det till typ åtta. Jag läste typ två timmar och sen gick jag och la mig igen. Haha. Jaa så idag har jag läst hela dagen, sen jag vaknade vid ett. Så jag har inte hunnit så långt då, va! Typ halva bara. shame on me!! :O

Oliver blev intervjuad av TV4. Hahah. Olivers bror påminde om Rickard lite. Det var kusligt. Han pratar likadant som Rickard och hans ögon och sådär och när han ler är lika. Flöö blöö, jag saknar Rickard. ;O Jessss. Han var till och med blyg på samma sätt som Rickard! Höhö. Aja, nog om det. Lol.

Inga kommentarer: